Sprawdź, komu zlecić pozycjonowanie strony w Google
Pozycjonowanie stron internetowych to szereg prac dążących do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, produktu lub usługi.
Google analizuje wszystkie strony www na podstawie prawie 200 różnych czynników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pojawi się w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają np. PageSpeed, linkowanie (off-site oraz on-site), a także jakość contentu.
Wstukując w przeglądarkę Google dowolną frazę, internauta dostaje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na powyższe hasło. Jakie strony wyświetlają się w wynikach wyżej niż pozostałe? Przeważnie te, których treść jest starannie wypełniona trafnymi frazami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także liczba linków prowadzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć je profesjonalistom z firmy SEO
Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, w związku z tym warto powierzyć optymalizację oraz pozycjonowanie stron i sklepów internetowych specjalistom. Właściwym wyborem będzie firma SEO posiadająca wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także social mediów i programowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także zwiększą dochód firmy.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych?
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do właścicieli stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług lub produktów firmy. Decydując się jakikolwiek biznes nierozważnie jest obecnie nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie ustaje w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% osób szuka w sieci informacji o lokalnych markach, co jasno wskazuje do jak dużej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony w Top3 wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa szansę, że internauta skorzysta z naszych usług.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]