Dowiedz się, jak zamówić pozycjonowanie stron Kraków
Istnieją 3 główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu istotne jest połączenie słowa kluczowego z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się na ogół:
– państwo (np. “hostele Polska”)
– miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do osób mieszkających w tym samym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości rywalizować na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep obuwniczy”, to “sklep obuwniczy Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny model pozycjonowania to dobre i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także stawki za reklamę w Google Ads ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest także to, iż rośnie tendencja do wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– telefon Samsung Galaxy A10 biały,
– buty Adidas V racer białe sklep online,
– golarka Eldom G50 5 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment towarów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, koncert popularnego piosenkarza czy Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. W większości wypadków należy rozpocząć je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową czy też uzupełnioną treść strony.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]