Chcesz wiedzieć jak zatrudnić agencję SEO? Zajrzyj tutaj.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem znaleźć dobrą firmę SEO? Należy kierować się sugestiami specjalistów, a najlepiej samego Google.
Jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Mimo występowania licznych opcji, jak przykładowo Yahoo, Yandex czy też Baidu, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej nie jest to osiągalne bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą agencję SEO.
Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
- zdolność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.
Pracownica Google podkreśla również, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym większe rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.