Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji PR Kraków
Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy jest się producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu, działania marketingowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół szukają wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, folderów, plakatów lub billboardów. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego, jak również opracuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Facebook, Instagram i Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub sympozjów wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnego oraz zżytego ze sobą teamu pracowników – należy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają setki agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]